اخبار تکنولوژی-خبر روز دنیای تکنولوژی
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد!
شهروندانی که در نقاط پرجمعیت کلان شهرها زندگی می کنند با چالش سیگنال ضعیف برای برقراری تماس با موبایل خود بیگانه نیستند. مشکل آنتن دهی اپراتورهای کشورمان گاهی ناگهان در محله ای به وجود می آید، و پس از چند روز دوباره رفع می شود.
 
وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: شهروندانی که در نقاط پرجمعیت کلان شهرها زندگی می کنند با چالش سیگنال ضعیف برای برقراری تماس با موبایل خود بیگانه نیستند. مشکل آنتن دهی اپراتورهای کشورمان گاهی ناگهان در محله ای به وجود می آید، و پس از چند روز دوباره رفع می شود.
 
مشکل آنتن دهی کشور از کجا سرچشمه می گیرد؟ 


تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


30 عدد شگفت‌انگیز در مورد بوگاتی شیرون
بوگاتی ویرون یک خودروی باورنکردنی بود. ماشینی که می‌توانست در فقط 2.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده و نهایتاً به حداکثر سرعت خارق‌العادهٔ 430 کیلومتر در ساعت دست یابد. همچنین این خودرو در نسخهٔ سوپراسپرت خود 1200 اسب بخار قدرت داشت.
 
وب‌سایت پدال - امیر دهقان: بوگاتی شیرون یک هایپراسپرت شگفت‌انگیز است اما حتی بیشتر شگفت‌انگیز خواهد بود وقتی‌که این مطلب را بخوانید.

بوگاتی ویرون یک خودروی باورنکردنی بود. ماشینی که می‌توانست در فقط 2.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده و نهایتاً به حداکثر سرعت خارق‌العادهٔ 430 کیلومتر در ساعت دست یابد. همچنین این خودرو در نسخهٔ سوپراسپرت خود 1200 اسب بخار قدرت داشت. تمامی این موارد موجب شده بود که ساخت جایگزین ویرون بسیار سخت و دشوار باشد اما بوگاتی این کار را به‌خوبی انجام داده است.

30 عدد شگفت‌انگیز در مورد بوگاتی شیرون


تعداد بازدید از این مطلب: 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود