اخبار تکنولوژی-خبر روز دنیای تکنولوژی
آیا آکورا به پادشاهی نیسان پایان می دهد؟
آکورا سال ها دنیا را با رونمایی های بی پایان از سوپراسپرتش، NSX هیبرید دست انداخت اما اگر فکر می کنید فقط شمایید که مدت طولانی برای دیدن NSX جدید در خیابان ها صبر کرده اید، باید بدانید که نیسان GT-R مجهز به شاسی R35 هم در عمر یک دهه ای خود، انتظار رقیب شایسته ای را می کشیده و مانند هر جنگجوی کارآزموده ای، GT-R همیشه در ابتدای جدول تنها بوده است.
 
ماهنامه نسل برتر - ترجمه امیررضا اسماعیلی: آکورا سال ها دنیا را با رونمایی های بی پایان از سوپراسپرتش، NSX هیبرید دست انداخت اما اگر فکر می کنید فقط شمایید که مدت طولانی برای دیدن NSX جدید در خیابان ها صبر کرده اید، باید بدانید که نیسان GT-R مجهز به شاسی R35 هم در عمر یک دهه ای خود، انتظار رقیب شایسته ای را می کشیده و مانند هر جنگجوی کارآزموده ای، GT-R همیشه در ابتدای جدول تنها بوده است.

بنابراین تماشای وارد شدن NSX به رینگ مسابقه، موقعیت هیجان انگیزی برای GT-R – و سازندگانش – و البته برای ما است. این دو خودرو بیش از ژاپنی بودن برندشان با هم وجه اشتراک دارند. آنها از تکنولوژی استفاده می کنند تا تبدیل به سوپراسپر تی قاتل شوند! وقتی GT-R تویین توربو، دو کلاچه و چهار  چرخ محرک، اولین بار قدم به خاک آمریکا گذاشت، پر سروصداترین سوپراسپرت فراری هنوز کشک خود را می سایید و با جعبه دنده تک کلاچه، کج دار و مریز طی می کرد.
 
نبرد قاتلان سوپر اسپرت ها


تعداد بازدید از این مطلب: 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی 10 دوربین برتر در سال 2016
ما بهترین دوربین‌ها را همیشه از روی بهترین امکانات، بهترین کیفیت و بهترین قیمت انتخاب می کنیم، در این مقاله به بررسی بهترین دوربین های سال ۲۰۱۶ می پردازیم.
 
وب‌سایت کلیک: ما بهترین دوربین‌ها را همیشه از روی بهترین امکانات، بهترین کیفیت و بهترین قیمت انتخاب می کنیم، در این مقاله به بررسی بهترین دوربین های سال ۲۰۱۶ می پردازیم.

شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد، هر عکاس ممکن است بر اساس ژانری که در آن عکاسی می کند یک دوربین را انتخاب کند و نمی‌توان به طور قطع یک دوربین را بهترین دوربین خواند و ممکن است ۱۰ پیشنهاد را بتوان در این زمینه ارائه داد. معمولاً هر دوربین نیز دارای ویژگی‌هایی است که برای آن طراحی شده است و نمی توان همه ویژگی ها را در یک دوربین مشاهده کرد.
 
معرفی 10 دوربین برتر در سال 2016 


تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود